postfix - cas cekani ve frontach

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Červenec 24 16:18:57 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Peter Mann wrote:

> fuuha - server by teda mal byt stale zapnuty
>
> urobte kazdemu konto a pop3/impa pristup - ved tych uzivatelov nie je az
> "tak moc" ;-))

Ale no tak.. jasne, ale jsou duvody pro nemit pop3/imap. Je prece hezke
kdyz dopisy prichazeji bez nutnosti stahovani, jen se pri startu posle
ETRN.

>  v postfixe sa to odelit neda, pretoze kazdy mail vstupuje do systemu na
> jednom mieste a postfixu je jedno, ci ide o loklany mail alebo nie

To jsem si prave nebyl jist, jinak se prece oddeluje client a server,
mydomain, mynetwork a tak.

> takze podla mna riesenie vasho problemu neexistuje - budete musiet
> urobit nejaku zmenu / kompromis

Da se vubec mail z fronty smazat? Nebo (idealne) vratit zptaky jako
nedorucitelny?

[Smazat nemyslim jako smazat rucne z tech adresaru]

--
Ondrej Koala Vacha