tecka ve jmenu uzivatele

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Čtvrtek Červenec 31 14:38:24 CEST 2003

Dne Thursday 31 July 2003 13:56 jste napsal(a):
> Ještě mně napadá "brutálnější" řešení - překompilovat si balíček
> shadow-utils bez patche, který tečku zakazuje...
>
> Slávek.

Nebo upravit (vytvaret) uzivatele rucne.
Ted jsem to zkousel a mozny postup je:
- vytvorit uzivatele pomoci adduser bez tecky
- editace jmena (popr. i home adresare) v /etc/passwd
- editace jmena v /etc/shadow (pokud je pouzivan)
- pokud jste prejmenoval home v /etc/passwd tak samozrejme prejmenovat i
vlastni adresar

Pak uz vse beha jak ma.

JiPi