Re: jaký mailserver pro virtuální uživatele?

Stanislav PETR stanislav.petr na glux.cz
Úterý Červen 3 18:00:13 CEST 2003

Dobry den,

Monday, June 2, 2003, 9:02:53 PM, jste napsal(a):

Gz> potřebuju nahradit mailserver na MS SBS (pod 10 domén) a  mám pár
Gz> nejasností...

Gz> 1. jaký mailserver?
Gz> uvažoval jsem o kombinaci Postfix + Courier-IMAP + OpenWebmail, uživatelé v
Gz> MySQL
Gz> - jde "jednoduše" (existuje HOWTO ;-) donutit OpenWebmail, aby spolupracoval
Gz> s uživateli v MySQL?
Gz> - existuje nějaké WEBOVÉ rozhraní pro konfiguraci uživatelských kont apod.
Gz> (není nutné, přinejhorším něco dopíšu ručně, ale moc se mi do toho nechce
Gz> :-)
> [...]

Tohle vsechno splnuje MerakMailServer (www.icewarp.cz). Je sice
placenej, ale my ho pouzvame jiz tri roky a musim uznat, ze je opravdu
dobrej. Webmail (vcetne skonovatelnyho rozhrani je soucasti),
uzivatele si pomoci ODBC date do jakekoliv databaze.

--
Stanislav PETR
glux na glux.cz