Re(2x): Lock a dlouha doba u prihlasovaní

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Červen 11 08:35:17 CEST 2003

On Wed, Jun 11, 2003 at 08:13:04AM +0200, mara na kmkh.cpost.cz wrote:

> Dns neni. Mam ho nainstalovat? Nikdy jsem ho nemel a vse bylo bez problemu.

mozno pri odosielani kontroluje reverzny DNS zaznam klienta, neviem,
qmail nepoznam, ale dost casto sa to tu spomina

> Pomoci pop3 klienta.

hladat treba v nastaveni POP3 servera ... zrejme on vytvara "lock"
subory

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE