Lock a dlouha doba u prihlasovaní

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Støeda Èerven 11 09:14:33 CEST 2003

Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> writes:

> zeby DNS?

presneji by bylo zeptat se jake parametry dotycny pouziva u tcpserveru.
pokud jsou problemy s resolvingem bude mozna nejjednodussi pouzit -R -H,
aby se nedelal reverzni lookup + ident dotaz, ktery to taky muze zdrzovat.

> subor "lock" a Maildir? to s mi nezda ... ako stahujete postu? pop3?
> imap?

cista spekulace:

nejspis dotycny pouziva vpopmail a jedna se o zamykani souboru pro pop3be4smtp

mozna by bylo fajn, aby dotazovatel napsal kde ten soubor 'lock' lezi a jak
se presne jmenuje...

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6

Dal¹í informace o konferenci Sendmail