libmilter a sendmail

632E56 na atlas.cz 632E56 na atlas.cz
Čtvrtek Červen 19 16:40:55 CEST 2003

Hello sendmail,

Dobry den chtel jsem se zeptat jestli nekdo jiz se nepokusel
kompilovat sendmaila s podporou libmilter. Kompilace sendmaila je
trocha slozitejsi. v adresari /limbilter jsem spustil ./Build a to
prelozi libmilter a dale pak dam make v rootu sendmailu a zkopiruji
soubory tam kam patri ale pokud potrebuji skompilovat neco prave s touto
podporou tak mi to zahlasi

make
cc    -c -o vbsfilter.o vbsfilter.c
cc -o vbsfilter vbsfilter.o  -lmilter -lsmutil -lresolv -lnsl -lpthread
/usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/3.2.2/../../../../i386-slackware-linux/bin/ld: cannot find -lmilter
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [vbsfilter] Error 1

nemuze to najit knihovnu lmilter

mam sendmail 8.12.9 a vychazim z balicku obsazenem v slackware 9 surce

                       Mmoc dekuji za nakopnuti spravnym smerem Marek.

--
Best regards,
 632E56                          mailto:632E56 na atlas.cz