deravej header_checks v postfixu

pavel pavel.vrany na ogi.cz
Čtvrtek Červen 19 20:44:52 CEST 2003

> Nevím, zda to byl Váš důvod, ale:
>
> Je malo pravdepodobne, ze tam bylo Besídka.doc.exe, spíše tam asi bylo
> "Besídka.doc.exe" nebo dokonce =?ISO-8859-2? .... a to je problém regexpů.

bylo to tam presne takto a bez uvozovek -> kopiroval jsem to primo z
originalu ze slozky, kam mi to amavis zazalohoval

> 5) Pokud tam opravdu nejaky visual basic dal dlouhé í a nikdo to cestou
> neodmítl, je možné, že nemáte nastavené locales na serveru a í tedy není
> součástí slova ... (ale já osobně bych misto locles radeji nastavil
> postfix tak, ze nekorektní hlavicky obsahujici osmibitove znaky odmitne,
> protoze tam nemaji co delat (vizte RFC) a bezne programy se daji nastavit
> korektne, a tak zabil dve mouchy jednou ranou).

Je to firemni server, uz ted se pohybuji na tenkem lede, kdyz odmitam
prilohy. O nejakem vynucovani norem nema smysl ani uvazovat, to si
myslim mohou dovolit akademicke servery, ne firma ktera se snazi
maximalne komunikovat se zakazniky, z nichz vetsina je pocitacove
negramotna.
Je to paradox trhu, zakaznik pouziva mizerny sw, ale pokud mu to date
najevo, odejde k ohebnejsi konkurenci. Takze ho radeji neotravujete.
V konecnem dusledku je na tom hur, ale nemuze mit vztek na vas :)

> 1) pouzit neco na ,,aplikacni`` urovni, protoze jen tam se to da udelat
> dobre (tj. modul, ktery dostane zpravu jako celek, ktery muze parsovat a
> zpracovat a analyzovat a pak ho pripadne vrati zpet MTA). U sendmailu by
> to asi byl milter, u postfixu asi bude existovat neco podobneho.

Ano dalsim krokem ve zpracovani byl amavis+clamav antivirus, ktery toto
odchytil, jiste lze nejen skrze amavis pripojit k postfixu lecos jineho.

Pouze jsem doufal, ze se nekdo podeli s odladenejsim regexpem.

p.