libmilter a sendmail

632E56 na atlas.cz 632E56 na atlas.cz
Pátek Červen 20 07:55:02 CEST 2003

Hello Tom,

Thursday, June 19, 2003, 4:57:36 PM, you wrote:

rozbalil jsem balicek
zapsal jsem tam ten soubor site.config.m4
a stiskl ./Build v rootu sendmailu
pote jsem dal make install
a skusil zkompilovat s podporou libmilteru tento program vbsfilter.c
a zase stejna chyba
dal jsem restart kompu a pokusil se to zkompilovat jeste jednou stejna
chyba.

to se ma vytvorit nejaka knihovna kterou skopiruji do /usr/lib aby slo
zkompilovat ten program. Moc dik za radu Marek

TZM> rtfm (libmilter/README) !!!

TZM> do devtools/Site
TZM> pridejte soubor site.config.m4, kde bude napsano
TZM> APPENDDEF(`conf_sendmail_ENVDEF', `-DMILTER')

TZM> a normalne pres Build.sh v rootu zdrojaku sendmailu sendmail
TZM> zkompilujte.

TZM> tm

6ac>> Dobry den chtel jsem se zeptat jestli nekdo jiz se nepokusel
6ac>> kompilovat sendmaila s podporou libmilter. Kompilace sendmaila je
6ac>> trocha slozitejsi. v adresari /limbilter jsem spustil ./Build a to
6ac>> prelozi libmilter a dale pak dam make v rootu sendmailu a zkopiruji
6ac>> soubory tam kam patri ale pokud potrebuji skompilovat neco prave s touto
6ac>> podporou tak mi to zahlasi

6ac>> make
6ac>> cc    -c -o vbsfilter.o vbsfilter.c
6ac>> cc -o vbsfilter vbsfilter.o  -lmilter -lsmutil -lresolv -lnsl -lpthread
6ac>> /usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/3.2.2/../../../../i386-slackware-linux/bin/ld: cannot find -lmilter
6ac>> collect2: ld returned 1 exit status
6ac>> make: *** [vbsfilter] Error 1

6ac>> nemuze to najit knihovnu lmilter

6ac>> mam sendmail 8.12.9 a vychazim z balicku obsazenem v slackware 9 surce

6ac>>                        Mmoc dekuji za nakopnuti spravnym smerem Marek.

--
Best regards,
 632E56                            mailto:632E56 na atlas.cz