sendmail a lokalne meno masiny bez domeny

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Neděle Červen 22 19:58:59 CEST 2003

Zdravicko,

mam sendmail na notebooku ktorym sa pripajam do viac sieti. Rad by som ho
mal nakonfigurovaneho tak, ze bude akceptovat 'fnote' ako plne meno lokalnej
masiny. Bohuzial sendmail sa vzdy snazi zistit FQDN co mu vacsinou
nefunguje.

Zda sa mi zbytocne vytvarat nejaku fake domenu len preto aby som ukojil
poziadavku sendmail po FQDN, nakolko mu fake domena na nic nebude.

Vie mi niekto poradit ako donutim sendmail aby akceptoval
non-fully-qualified meno ako lokalne meno masiny a aby nepapuloval a
nesnazil sa zistit FQDN? (smerom von by maskarada mala vzdy ist tak ci tak,
ale lokalne je imho zbytocne k usernamu vobec nieco pridavat).

Diky

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
I drive way too fast to worry about cholesterol.