/etc/mail/access pro sendmail - zakazat RELAY pro vsechny site

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pondělí Červen 30 21:17:48 CEST 2003

A proc by to nemel povolit - sendmail nevlastni zadnou kristalovou
kouli, s jejiz pomoci by mohl vyvestit, ze RCPT TO: nebude nahodou
pro jednu z jeho vlastnich lokalnich domen. Pokud tomu tak nebude,
k odmitnuti mailu dojde az pote ...

	Zdenek Prchal