mnoho procesu clearopensmtp

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Úterý Březen 11 09:45:38 CET 2003

Dobry den,

rad bych vyuzil teto konference o radu, na mailserveru bezi qmail, ja mu
  moc nerozumim, ale ten mail server kleknul - vina disku, takze jsem
nainstaloval na disk novejsi verzi linuxu misto RH6.2 tusim, tam je
RH7.1, qmail vcetne jeho rozsahle konfigurace jsem za pomoci testovani a
mnoho navodu na internetu rozchodil tak jak ma, tedy postu doporucuje
spravne, spravne ji i odmita, ovsem asi po 40 dnech behu je system
zahlcen procesy clearopensmtp, presneji bezi ke kazdemu evidentne dalsi dva:

18587 ?        S      0:00 /bin/sh -c /home/vpopmail/bin/clearopensmtp
2>&1 > /d
18588 ?        D      0:00 /home/vpopmail/bin/clearopensmtp
18592 ?        R     18:44 /home/vpopmail/bin/clearopensmtp

kdyz jsme system poprve restarovali procesy jak se obevili tak taky
mizeli, ovsem postupem casu nejakou chybou mizet prestavaji, nevite
nekdo prosim proc, pripadne kde bych mohl hledat chybu, bohuzel zatim
qmail moc neovladam, teda spis vubec...:(

Mnohokrat dekuji

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz  www.mirnet.cz