mnoho procesu clearopensmtp

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Úterý Březen 11 10:34:00 CET 2003

Bohuzel nemam strace nainstalovan, i kdyz ten bych snad nekde moh jiz
prekompilovanej najit, ale musel sem ten stroj rebootovat, protoze byl
naprosto nepouzitelnej...:(

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz  www.mirnet.cz