Prechod z sendmailu na neco jineho

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Březen 17 10:43:39 CET 2003

On Mon, Mar 17, 2003 at 10:12:23AM +0100, Pavel Benisek wrote:
> uz dlouho si pohravam s myslenkou prejit ze sendmailu na jiny mailer. Libi se
> mi Courier a Postfix. Bohuzel si nemohu dovolit vypadek, nebo ztratu mail
> boxu stavajicich uzivatelu. Mate s tim nekdo zkusenosti? Co by jste mi
> doporucili?

mam skusenosti s prechodom zo sendmailu na postfix ... jeden system s
1600 pouzivatelmi (to bol postupny prechod aj s mailovymi schrankami na
iny stroj, pricom bezali dva servery) a jeden prechod s cca 700 pouzivatelmi
v realnom case, spolu s konverziou mbox scharnok z /var/mail do Maildir/
v $HOME

a co mozem odporucat? najprv si skusit na inom serveri ako pracuje
postfix, precitat manualy a skusat na tom inom prejst zo sendmailu na
postfix ... pozriet si virtual v postfixe, rozhodnut sa, ci sa budu
maily ukladat do /var/mail alebo do $HOME a pod.

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE