Jak smerovat postu II - SOLVED

Pondělí Březen 17 11:58:34 CET 2003

On Sun, Mar 16, 2003 at 03:17:27PM +0100, Karel Kral wrote:
> Dobry den,
>
> Nevite prosim, co to udela v tom sendmail.cf ? Rozchazet m4 kvuli tomu se mi
> zda tezkopadne... (a nejak se mi to nedari ;-)

Ehm. M4 je to nejjednodussi, co muzete udelat. Balicek s m4 ma v systemu
120kB, k tomu potrebujete jeste balicek sendmail-cf (v ruznych
distribucich se muze jmenovat ruzne).

Pokud se Vam to nezda, muzete na nejakem systemu vytvorit sendmail.cf s
touto volbou nebo bez ni a pak udelat na ty konfiguracni soubory diff.
Pak ovsem zjistite, ze to sice je DL, ale ze se do sendmail.cf pridaly
dalsi pravidla.

Takze Vase snaha o "zjednoduseni" vede presne opacnym smerem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz