qmail divne logovani

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Sobota Březen 22 01:07:16 CET 2003

Dobrý den... hezké jaro :-)

Mám drobný dotázeček...

Nainstaloval jsem qmail s vpopmailem a tcpserverem a cournier imap,
tcpserver mám na smtp a pop3, cournier na imap.., celý je to na RHL7.3
jádro 2.4.18-27.7.x, udané divné chování to dělá i s předchozíma jádrama..

Divné chování spočívá v tom, že se nekdy uživatel nemuže přihlásit k účtu,
server odpoví failed login, dělá to takříkajíc nahodile.

Setkal se s tim někdo ???

Dik moc za rady..
dík

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!