sendmail-8.12

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Středa Březen 26 16:15:43 CET 2003

Zdravim vsechny,
zde ma amaterska kucharka, za omyly zde uvedene me nebijte a radeji mne na
ne upozornete, diky:

1. soubor /etc/mail/acces bude obsahovat pouze:
localhost.localdomain           RELAY
localhost                       RELAY
127.0.0.1                       RELAY
192.168.1                       RELAY
To posledni je samozrejme zavisle na pouzitem subnetu v siti.

do souboru
/etc/mail/local-host-names
se zada zachytavana domena

V /etc/mail/sendmail.mc bude zakomentovan následujicim zpusobem radek:
dnl DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp,Addr=127.0.0.1, Name=MTA')dnl
a zde
LOCAL_DOMAIN(`nazev.domena.cz')dnl
bude nazev z DNS

pote se provede
make -C /etc/mail
viz. napoveda v souboru.

Pro odstraneni problemu se SMTP urady kontrolujicimi reverzni zaznam
doporucuji do /etc/rc.d/rc.local pridat:
/bin/hostname nazev
/bin/domainname domena.cz

Reboot nebo zadat hostname a domainname rucne a restart sendmailu.
Hotovo (snad)
S pozdravem
Volesak Jan