sendmail-8.12

Čtvrtek Březen 27 14:41:33 CET 2003

On Wed, Mar 26, 2003 at 03:29:55PM +0100, JANDOVA Marcela wrote:
> Dobry den,

>       moc prosim o radu, jak nejrychleji a nejjednoduseji prejit ze
> sendmailu-8.9 na sendmail-8.12.8.  Az donedavna jsme bez problemu
> pouzivali sendmail-8.9, meli jsme v LocalIP nase tri site, v RelayTo
> nekolik nasich stroju a podle testu, ktere jsem schopna udelat se nas
> postovni server netvaril jako open relay.  Myslim, ze se nic u nas
> nezmenilo, ale asi pred tydnem se nas postovni server objevil v
> blacklistech jako open relay, a tudiz nektere adresy odmitaji postu od
> nas.  Nevim jak jsou postovni servery testovany, ale hledam
> [...]

Je mozne, ze mate hackly stroj. Pak vymena sendmailu nemusi pomoci.
Nepisete, jaky mate system, takze tezko nekdo poradi nejak blize.

Vetsina dodavatelu by mela mit k dispozici zaplatu, protoze ta dira je
zavazna.

Jinak zkuste pouzit google.com a zadat sendmail a jmeno systemu, ktery
pouzivate. Zajimave informace muzete take najit na http://sendmail.org.

Pokud to nejde prelozit, bude vam v systemu pravdepodobne chybet nejaka
dulezita komponenta (nutna pro linkovani nebo preklad).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz