viac MTA na jednom stroji

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Pátek Březen 28 14:03:10 CET 2003

Dňa Pi, 2003-03-28 at 11:32, Ondrej Sury napísal:

> Debian ma update-alternatives(8), ale myslim, ze std balicky na toto nejsou
> pripraveny a musel byste je poupravovat, aby toto umoznovaly...

o tom viem, ale dakujem za ochodtu, treba ich upravit aby neboli v
konflikte, asi to tak nakoniec spravim, tento problem mi vznikol na
notebooku, ked niesom pripojeny k firemnej sieti kde mam vsetky 4
mailservre, ale na notebooku ma uz prestalo bavit pisat stale dookola
apt-get ..... pri zmene mail serveru.

pa3k