user unknown - sendmail ?

Ludek Finstrle xfinstrl na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 1 11:13:14 CEST 2003

>  LF> Pricemz user at domain cz existuje a je stale stejne, meni se jen
>  LF> from=<...>. Nejpodivnejsi se mi jevi, ze kdyz <user at domain cz>
>  LF> vemu
>  LF> mysi a pokusim se poslat mail, tak se v poradku doruci jak v ramci
>  LF> domeny, tak i zvenku.
>
> a tomu uzivateli nechodi nejake seno?

Nejak nerozumim "seno". Jestli je mineno nejake hlasky, tak ne. Ale ostatni
posta ano.
Ted me jeste napadlo nemuze to byt tim, ze sendmail ma nejak defaultne
nastaveny maximalni pocet recipientu?

Ja mam totiz prislusny radek v sendmail.cf zakomentovany:

# maximum number of recipients per SMTP envelope
#O MaxRecipientsPerMessage=100

Luf