vkladani textu sendmailem

Petr Řehoř Petr.Rehor na i.cz
Pátek Květen 9 10:34:44 CEST 2003

> Potrebuji vyresit nasledujici problem. Aby sendmail vkladal
> do textu jeste nejaky redek typu "odeslano pres smtp.moje.cz",
> kdyz nekdo odesle mail pres muj smtp server. Dokaze toto
> sendmail zaridit, nebo je nutny nejaky script.

sendmail, jako ostatne kazdy slusne vychvany MTA, vklada tyto
informace do hlavicky mailu. Vkladani neceho do tela mailu
neni standardni vlastnosti beznych MTA a je to operace
netrivialni (musite roebrat MIME a najit ten spravny do ktereho
to vlozit, a zase to cele slozit zpatky, vynechat podepsane
a zasifrovane maily, maily, ktere nemaji textovou cast ...).

Nevim o nicem co by takovou vec delalo. Pokud si to budete chtit
programovat, tak u sendmailu je vhodne pouzit milter rozhrani
a muzete se podivat na amavis nebo MIMEdefang, ktere umi
dekompozici MIME (opetovne slozeni uz bude zase na vas). Tato
operace bude mit za nasledek velke zvyseni zateze serveru.

S pozdravem

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz