Problem Sendmail <-> Domino: Vicenasobne doruceni

Petr Řehoř Petr.Rehor na i.cz
Pondělí Květen 19 08:32:31 CEST 2003

Nevim jestli to pomuze, ale problem se stejnym chovanim jsem resil
minuly tyden (jenom misto Lotus Domino to byl Novell NetMail).
Nakonec se ukazalo, ze problem neni v postovnich serverech, ale
v routeru, ktery lezel mezi nimi (podle statistiky mel prumerne
16 resetu interfejsu denne). Po jeho vymene vsechno zacalo chodit
tak jak melo. Korme mailu samozrejme byly i jine problemy (pomaly
pristup na Internet apod.), ale na ne si nikdo prilis nestezoval :-(

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz