Postfix - uzivatele bez konta

Petr Lascak hwsoft na penguin.cz
Úterý Květen 20 14:32:34 CEST 2003

Zdravim konferenci,
nainstaloval jsem jsem Postfixe na FreeBSD4.8 a nastavil
prijimani posty pro uzivatele s lokalnim uctem.
Potom jsem chtel, vzhledem k tomu ze server zaroven funguje
jako router, aby bylo mozne pridat virtualni uzivatele.
To se mi castecne povedlo, Postfix postu prijme, ale neumi
ji dorucit. Prolezl jsem ruzna HOWTO na postfix.org, ale
jedine reseni, ktere se mi zda ze vede k cili, je instalace
cyrus-IMAP serveru. Tomu bych se rad vyhnul.
Nevite nekdo, jestli je i jina cesta k cili, nejradeji jen
SMTP a POP3ssl(APOP) s podporou virtualnich uzivatelu?

  Dekuji
    Petr hwsoft Lascak