Postfix - uzivatele bez konta

Petr Lascak hwsoft na penguin.cz
Úterý Květen 20 14:46:30 CEST 2003

Petr Simek pise:

> Co myslite tim virtualnim uzivatelem a kam by se to melo dorucit ?

  No uzivatel, ktery existuje jen jako nekdo na mojedomena.net (nema ucet
  na stroji, ted resim zavedenim uzivatel s login shelem /usr/nologin)
  a posta by se mu dorucovala do /var/mail/nekdo . Prava u tohoto
  soubory by mohli byt treba mail.mail a qpopper by jen obsahy techto
  mailboxu posilal pres POP3ssl(APOP) uzivateli.

    Petr Lascak