mail-reklama

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Květen 22 06:16:59 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 03:31:42PM +0200, Filip Matoušek wrote:
> Dobry den, hledam radu. Nelze nejak kdyz pouzivam SENDMAIL vkladat
> automaticky do kazde zpravy ktera odejde ze serveru nejaky text, treba
> reklamu ??

velmi tazko, pretoze ak ma sprava viac casti (MIME), tak do ktorej ma
vlozit text? neposkodi sa obsah spravy? atd. atd. - mozno by bolo
riesenim pridavat ku kazdej sprave dalsiu textovu prilohu s reklamou,
ale toto nie je zalezitost MTA, ale MUA
(myslim, ze mozno by sa dalo nieco take doplnit k uz existujucej
antispamovej alebo antivirusovej kontrole)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE