Postfix - zakaz dorucovania na existujuceho uzivatela

Pondělí Květen 26 16:29:02 CEST 2003

On Mon, May 26, 2003 at 03:43:17PM +0200, Peter Mann wrote:

> man relocated

Asi som sa zle vyjadril, alebo som 'relocated' zle pochopil.

Skusim to popisat nazornejsie:

teraz:
mail na 'user na domena.sk' pride do schranky 'user'.

chcem dosiahnut:
mail na 'user na domena.sk' zahlasi, ze user neexistuje. (nie, ze bol presunuty)
mail na 'novy_user na domena.sk' pride do schranky 'user'.

najjednoduchsie by bolo login 'user' zrusit a vytvorit login
'novy_user', len v tom pripade by som musel vela sluzieb
prekonfigurovavat. Co mi nevonia a ani tomu pouzivatelovi. (Nechce aby
sa mu zmenilo prihlasovacie meno na ine sluzby.)

Ak som 'relocated' zle pochopil, mohli by ste mi napisat, ako dosiahnem
hore popisanu funkcnost?

Vdaka.