Postfix - unknown user

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Květen 26 16:59:03 CEST 2003

On Mon, May 26, 2003 at 04:18:15PM +0200, Willi Gruber wrote:
> co je prosim potreba nastavit, aby oznameni o zaslanem emailu na
> neexistujiciho uzivatele dostal odesilatel ihned a ne az za 5 dni, jako
> je tomu v pripade nedostupnosti ciloveho serveru.
>
> Problem spociva v tom, ze uzivatel se muze upsat a napise spatne
> emailovou adresu, mail si server prevezme, ale nedoruci a odesilatel se
> o tom dozvi az za 5 dni. Chci ovsem zachovat puvodni funkcnost ve smyslu
> pokouseni se dorucit mail do 5 dni a az pak teprve to vzdat. Mimo jiz
> zmineho problemu s neexistujicim uzivatelem, kde chci aby to 'zarvalo'
> [...]

ak neexistuje pouzivatel, spravny mail server vrati chybovu spravu a
odosielatel sa o tom dozvie "ihned"

ak nie je dostupny mail server prijemcu, standartne vrati warning
message za 4 hodiny - ja to mam nastavene takto:
delay_warning_time = 1h (samozrejme po tomto case sa to pokusa dorucit
este tych 5 dni)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE