Chyba na strane prijemce : list size limit exceeded

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 28 14:08:09 CEST 2003

Preji krany den !

Jednomu nasemu uzivateli se nedari odeslat mail na adresu
"kkkkkkkkkk na damt.sk" (v adrese je pozmeneno jmeno, domeny jsou
prave). Vrati to tuto chybovou hlasku  :

The original message was received at Wed, 28 May 2003 12:27:45
+0200 from [192.168.4.63]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----

<@ims-1.stonline.sk:kkkkkkkkkk na damt.sk>
    (reason: 550 5.2.3 list size limit exceeded	:
    kkkkkkkkkk%damt.sk na ims-1.stonline.sk)

... while talking to ims-1.stonline.sk.:
>>> DATA
<<< 550 5.2.3 list size limit exceeded:
kkkkkkkkkk%damt.sk na ims-1.stonline.sk 550 5.1.1
<@ims-1.stonline.sk:kkkkkkkkkk na damt.sk>... User unknown <<< 554
5.5.0 No recipients have been specified.

Priznam se ze jsem se s takovou hlaskou jeste nesetkal - a ani
Google nic rozumneho nenasel. Muze mi nekdo prosim poradit kde
je problem a co tim chtal basnik rict ? Jestli mi me chabe
znalosti anglictiny dovoli, chapu to jako prekroceni velikosti
nejakeho seznamu. Ale jakeho ? A jak jsme to prekroceni
zpusobili my jako odesilatele ?

Diky predem za tipy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz