Vnitřní doména nefunguje

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Listopad 1 15:32:14 CET 2003

Tak teď jste mně dobře zmátl, když mi tvrdíte, že u mně local-host-names
nefungují... Dovolím si tvrdit, že kdyby u mně nefungovala, tak bych o
tom věděl ;-)

Mimo čísla verze OS by bylo nezbytné vědět i jméno distribuce - vámi
zmíněné /etc/sysconfig/network by třeba v Debianu hledat tazatel marně.
Dovolím si ještě tvrdit, že přegenerování souboru 'sendmail.cf' po změně
v /etc/sysconfig/network je zbytečné - nesouvisí spolu. Navíc změna jména
stroje v /etc/sysconfig/network se ani neprojeví okamžitě. Tazatel podle
všeho nemá řešeno DNS pro místní síť, takže by asi musel ještě upravit
/etc/hosts. A vzhledem k absenci lokálního DNS se dá předpokládat, že se
doménové jméno místní sítě ani nebude shodovat se jménem veřejné domény.

... toť pár poznámek pro 'admina' (anonymního ;).

Tazateli si dovolím doporučit ponechat zatím stranou DNS a lokální jména
(k tomu se jistě také časem dopracujete, až to budete opravdu potřebovat)
a prostě a jednoduše doplnit jméno domény do /etc/mail/local-host-names.
(Ve starém sendmailu býval soubor jako /etc/mail/sendmail.cw)

Slávek.

- --