Sendmail a rpm -bb (RH62)

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Listopad 2 13:07:13 CET 2003

Dobry den,

Nejak nemuzu dohledat, precist: stahnu si z rpmfind.net src.rpm
sendmailu (8.12.10) a nainstaluju. Zedituju SPEC (misto verze errata 100
dam 62) a spustim rpm -bb. Pripravi mi rpmka a ty nainstaluju. Ovsem
nezkompiluje mi to podporu milteru (kdyz si necham vypsat jak byl
sendmail kompilovan tak tam -DMILTER neni -  taky mi sendmail pri startu
hodi do logu ze milter chybi).

Otazka zni, jak se to u RH dela spravne (je to RH62 ale uz spousta
zaplat). Precetl jsem si neco o site.config. Dale jsem prolezl vsechny
patche co jsou vypsany v tom SPEC. Rekl bych, ze i nektere v sobe
obsahuji spravne parametry (-DMILTER) - ale kombinace vsech vubec
neodpovida konecne kompilaci.

Musim opravdu ten site.config dobalit do zdrojaku, nebo - existuje
nejake poradi tech patchu (nektere obsahuje duplicitne prave parametry
kompilace - a ja nevim ktery ma tu spravnou vahu).

Pocitam, ze to je nejaka jednoduchost - ale chtel bych to delat spravne.

Poradi nekdo ? Predem moc dik.

Karel Kral
---