syn flood?

Marek Hevier ktulu na pobox.sk
Neděle Listopad 9 13:39:58 CET 2003

iptables sa tam chystam dat, momentalne je server v stave ze
neprepusta nic... vecer ked som sa snazil remote nastavit iptables,
som zabudol najprv povolit ssh pravidlo :)
syn cookies su zapnute syn flood som tam nevidel...
fw pred tytmo serverom established pakety prepusta, lebo doteraz ten
server bezal a prijmal postu. POtom mi zacali uzivatelia hovorit o
tom,ze im nechodi vsetka posta a zbadal som vcerajsi vypis...
ok, idem to zapnut a skusim nastavit iptables
Marek

> 1. je na te masine iptables?
>  - jestli ano, jak vypada skript?
> 2. jak vypada ps ax ?
> .
> .
> .
>
> Doporucuji pouziti syn_cookies ci  syn_flood
> Otazkou ovsem je, zda se jedná opravdu o SYN attack.
> Da se na tu masinu pripojit zvenci na port 25? Zkousel jsem to a
me to
> nejde.
> Nejde ani ping, coz samozrejme nic neznamena.
> Me to pripada, jako kdyby fw nepropoustel established pakety.
> [...]
Careful what you wish
careful what you say
you may regret it...
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php