Jak na skupinu/y uzivatelu v postfixu nebo cyrusu ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 20 07:34:03 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, Karel Kliner wrote:

> [...]
> uzivatelu, na kterou bych
> mohl zasilat maily. Jednoduche reseni je napr. zanam ve virtualu
> skupina1 na firma.cz       localuser1,localuser2 , ..... localuserN
> coz je sice reseni jednoduche ( vhodne pro skupinu s nekolika cleny ) , ale
> rad bych
> vytvoril takovou skupinu, ktera by obsahovala vsechny uzivatele ( napr. pro
> potreby
> hromadneho zaslani mailu o planovanych odstavkach apd. ) Vyse zminena metoda
> je proto prakticky nepouzitelna ( cca 600+ uzivatelu ) .

Muzete si udelat listserver (napr Mailman) a tam dat vsechny uzivatele do
jednoho listu. Ja to resim tak, ze mam skriptik kteremu predhodim hlasku
k rozeslani v souboru a on projde /etc/passwd a na vsechna relevatni konta
posle tu zpravu pomoci mail . Ma to tu vyhodu ze neexistuje zadna hromadna
adresa kam by bylo mozne zasilat spamy a jinak otravovat.