NOD32 pro Qmail s virtualnimi uzivateli?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Listopad 21 09:12:20 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, Michal Chocholac wrote:

> ...cili to reseni asi bude muset vypadat nejspis takto:
>
> qmail-lspawn -> nod32mda -> muj_skript -> qmail-local -> Maildir
>                  nod32d

asi tak. logika je, ze ked Vam sucasne dorucovanie vyhovuje, tak ho treba
zachovat a teda antivirovu kontrolu strcit v spracovani este pred to
dorucovanie. prave qmail ma na to vhodnu architekturu.

mimochodom, co sa tyka nod32, vo velkom ho pouzivame na win staniciach,
preto som sa pytal v esete aj na nod32 pre linux, prave ku qmailu. podla
ich vyjadrenia nod32v1 for linux ma na starosti nejaka spriatelena firma,
zatialco nod32v2 for linux "sa vyvija".

tak asi s nasadenim pockam az co vypadne z toho "v2" projektu, najma ked
momentalne nie je moc cas sa tomu venovat.

--
jozef  :-)