localtime - jak jej nastavit?

Tomáš Bittner tbittner na cerny-ps.cz
Pátek Říjen 3 07:35:42 CEST 2003

Dej te si "postfix check" ukáže Vám diference. Já to pak zkopnu z /ETC do var/spool/postfix/etc/  a čas je OK :))

Ahoj,
vsiml jsem si, ze ve slozce var/spool/postfix/etc/ je soubor localtime.
Mohl by mi nekdo vysvetlit k cemu slouzi a jak jej lze upravit (aby posta
nebyla o dve hodinky mladsi)?

Kdyz jsem jej zkopiroval do ./etc/ (dle prani Postfixu - viz drivejsi
problem) tak mi zmenil i nastaveny cas v systemu - vcetne BIOSu. Mandrake jej
pak z etc vymazal sam automaticky.

Jde mi o to, jaka je jeho dulezitost u Postfixu.

Diky, a omlouvam se za hloupou otazku!

Milan