jak zmenit chovani clamav-milter-0.60-4

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Říjen 17 02:30:05 CEST 2003

Dobry den

Jiri Pidrman napsal(a):

> uzivateli prijde pouze zprava ze prisel mail s virem a nemuze byt dorucen. To
> samozrejme je spravne, ale ja bych rad zmenil chovani tak, aby prosla i
> zprava s virem a byla pouze nejak oznacena. Popripade nechodila ani ta zprava
> s upozornenim (ta mi je uz na nic, kdyz nemam ten originalni mail)

Aby nechodilo nic (parametr --quiet dodat do CLAMAV_FLAGS).

Aby se zpravy oznacovaly: tady jsem moc nepochopil co s tou zpravou dal
(oznacenou). Zalezi na nastaveni Vaseho dorucovani - aby vam ta zprava
neodesla rovnou prijemci (pokud ma jit ven) a ten treba na nejake
oznaceni nebere ohled ;-) Dale pak, jestli ji tedy jen oznaci ale pusti
dal, tak uz asi nema cenu vracet 550ku (o nedorucitelnosti).

Nejsem vubec programator a je to moje skoro prvni nahlednuti do *.c -
ale dle meho by slo jednoduse upravit clamav-milter.c (ja pouzivam
20030930) aby jen oznacoval a poustel dal a znova zkompilovat.

S pozdravem
Karel Kral
---