sendmail a lokalni pouzivatelia

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Úterý Říjen 21 14:22:43 CEST 2003

> From: "Miroslav Betak" <betak na orga.sk>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: sendmail a lokalni pouzivatelia
> Date: Tue, 21 Oct 2003 13:25:17 +0200
>
> Da sa nejakym jednoduchym sposobom v sendmali nastavit, aby neprijimal postu
> pre vsetky lokalne adresy, ktore nemaju uvedenu domenu ? Napr.
>
> rcpt to:  localuser1
> rcpt to:  localuser2
>
> nech rejectne

Snad by melo jit zabudovat obsluhu nekam na konec rulesetu check_rcpt:

- pokud tam nebyla uprava pomoci rulesetu canonify=3, tak pridat:

R$+		$: $>canonify $1
	ve starsich sendmailech misto "$>canonify" dat "$>3"

- na konec pridat nejakou kontrolu pritomnosti domenove casti adresy -
  mozna napr. nejak takto:

R$*		$#error $@ 5.1.0 $: local address format not allowed

Uvedene namety jsou bez zaruky (nezkousel jsem funkcnost).
--
Lubos Kaspar