Vnitřní doména nefunguje

Tarsicius - časopis pro kluky u oltáře linux na tarsicius.cz
Středa Říjen 29 13:08:54 CET 2003

Hezký den,
jsem začínající správce sendmailu a potřeboval bych poradit s jedním nastavením.
Nastavil jsem na linuxovém serveru v sendmail.mc (->cf) lokalni domenu firma.cz. Mailera mam nastavenoho lokalniho a smtp. Pocitace se pripojuji k serveru pres pop3 a smtp, coz s tim primo nesouvisi. Problem je v tom, ze kdyz poslu mail z vnitrni site na adresu uzivatel na firma.cz, zaradi se e-mail do spoolu a ceka. Kdyz poslu e-mail na adresu uzivatel, prijde to. Stejne i na uzivatel na localhost nebo uzivatel na localhost.localdomain.
Zkousel jsem zapsat do souboru local-host-names radek s vnitrni domenou firma.cz, ale nepomaha to.
Stejne jsem zkousel i nastavit mailertable, aby to z domeny firma.cz preposilalo do locahost....
Kde se to ma nastavit? Asi to souvisi s DNS zaznamy, ale ty ja zatim nikde nastaveny nemam, a pokud to neni ve vnitrni siti nutne, pak ani spusteni dns serveru neplanuju.

Dekuji za odpoved.
Stepan