Vnitřní doména nefunguje

admin admin na uhra.mtf.stuba.sk
Středa Říjen 29 18:13:50 CET 2003

Hm...local-host-name nemusi byt a navyse u p.Banka nefunguje ...to pre
p.Slaveka
Pomohlo by vediet cislo verzie OS a sendmailu a tiez sa pozrite ci mate
v mc subore zapisane
za pismenami
Cw
vasu domenu...
Mam dojem ze ten riadok vyzera originalne
Cwlocalhost.localdomain
ako ste si localhost.localdomain nastavili pre vas pocitac zistite v
/etc/sysconfig/network
po zmene samozrejme prekompilujte do cf
M.