Spam techniky

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Středa Září 3 12:17:06 CEST 2003

Nesedel jsem u toho osobne, ale i kdyz mi tvrdi, ze ma blokovane porty,
najdu mu tam nmapem:
Port       State       Service
21/tcp     open        ftp
25/tcp     open        smtp
110/tcp    open        pop-3
139/tcp    open        netbios-ssn
222/tcp    open        rsh-spx
1080/tcp   open        socks
3128/tcp   open        squid-http
4899/tcp   open        radmin

Pravdou je, ze kdyz jsem to zkousel pouzit (3128) tak to neslo. Nesel ani
telnet na 25. Ale stejne je to divne, ze se mi to ukaze.
To s tim heslem je dobry napad, odchazel od nich spravce :)
Dekuji
Honza Volesak

On Wed, 3 Sep 2003 volesak na aristia.cz wrote:

> Kdyz se pokusim testovat zakaznikuv WinProxy na ordb.org projde test
> O.K. Presto, kdyz se povoli provoz z IP spamera, stale se mu dari
> vyuzivat WinProxy jako relay.

A nemuze znat nejake heslo k te winproxy (bud uzivatelske nebo univerzalni)
a pouzit napr AUTH ? Treba to winproxy umi ..