Postfix + virtualni dorucovani

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Středa Září 17 10:05:34 CEST 2003

No protoze ta schranka bude sdilena a bude mit do ni pristup vice
uzivatelu. Sice by mohli mit vsichni stejne UID, to ale nelze, protoze
nekteri muzou zpravy pouze cist a nekteri i mazat. Ke schrankam se
pristupuje pres Courier IMAP. Myslim to tak, ze kazdy uzivatel ma vlastni
UID a vsichni jsou ve stejne skupine. Vsechny informace jsou v LDAPu a
ridi se jimi Postfix, Courier i ucty v UNIXu jako takove. Rizeni prav ke
sdilenym schrankam (adresarum) je reseno pres file ACL (POSIX 1003e).
Vsechno to funguje, ted uz jen potrebuju zaridit to aby virtual ukladal zpravy treba
s pravy 640, aby je vsichni uzivatele ze skupiny videli :)
Tak takhle to presne myslim.