Postfix + virtualni dorucovani

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Středa Září 17 10:21:32 CEST 2003

Jo jo diky, to znam, ale je to slabota :) Je to takove spartanske reseni,
ale nic moc. Reseni pres ACL mi prijde mnohem lepsi. Delam to v podstate
podobne, ze jednotlivym uzivatelum delam do jejich maildiru linky na
sdilene schranky. Potrebuju to udelat co nejvice transparentne a co nejvic
informaci cpat do LDAPu, mam na to napsany spravcovsky ksichtik.
Uzivatelu je asi 3000, takze zadna mala akce. Asi prepisu ten virtual,
uz koukam do zdrojaku :)