Postfix + virtualni dorucovani

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Středa Září 17 10:40:42 CEST 2003

To je vec uhlu pohledu :) A uz to mam hotovy. Virtual ted dorucovanym
zpravam dava takova prava jako chci ja a je to.
No ze by to mel resit IMAP server to mate asi pravdu, ale to by
vyzadovalo do nej nacpat jeste spoustu veci. V podstate vsechno to umi,
jen mi tam chybi to rizeni pristupu (cteni, mazani) jednotlivym
uzivatelum. Ja to ted budu ridit na urovni filesystemu pomoci ACL, coz mi
prijde jako docela elegantni reseni a hlavne to potrebuju rychle :))