postfix - smtp auth

Karel Beneš benes na is.svitavy.cz
Pátek Září 26 11:20:47 CEST 2003

Dobry den,

  nejprve, co chci: rad bych, kdyby muj mailserver (postfix) dovoloval
odeslat "pres sebe" mail pouze uzivatelum, kteri se prokazali jmenem a
heslem. Pokud se tedy nemylim, potrebuji rozchodit SASL. Pro zacatek
nevyaduji, aby bylo spojeni sifrovane, ani aby byly uzivatele brany z
/etc/passwd.  System je Debian Woody, rad bych, aby vse potrebne  bylo
instalovano z deb balicku.

  k cemu jsem dosel: Snazim se postupovat dle navodu z
http://www.postfix.org/docs.html (zejmena
http://www.thecabal.org/~devin/postfix/smtp-auth.txt). V logu dostavam:

postfix/smtpd[3185]: fatal: no SASL authentication mechanisms

v lepsim pripade:

postfix/smtpd[3775]:  warning: 1.fake.cz[192.168.1.20]: SASL LOGIN authentication failed

...at uz zadam do klienta (OE 5) cokoliv.

  Uz jsem z toho ponekud ztumpachovately. Co delam spatne? Jsem v teto
konferenci novy a nevim, zda to zde neni "evergreen". Archiv konference jsem
nenasel. Je nekde? V archivu linux na linux.cz jsem nic pouzitelneho nenasel,
stejne jako kdekoliv jinde, ale to je mozna tim, ze poradne nevim co hledat.

  Nejake nakopnuti? Pokud se mi dostane rady, ktera povede k uspesnemu
vyreseni, slibuji, ze na toto tema napisu srozumitelne HOWTO.

--kb

--
Mozilla has a new splash screen. We already know. Please don't report this
to Bugzilla. Thanks.