qmail pop3d nebezi po startu systemu

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Září 29 13:03:51 CEST 2003

On Sun, 28 Sep 2003 jira na liten.cz wrote:

> protokol pop3 realizuji prez qmail-pop3d
> po startu systemu se ale qmail-pop3d nespusti

Tak toto som riesil a nevyriesil, teda nie tak aby som vedel kde je chyba

Ale workaround funguje - zmente v /etc/init.d/qmail cast co hovori
`hostname`.`dnsdomainname` napevno na meno vasho servera, a prestane to
robit, alebo dajte predto sleep 5 ;

Viac vid ten bugreport .. je to nieco s resolvingom, ale dorazilo ma ze
ked tesne pred spustenie pop3 sa prida echo `hostname`.`dnsdomainname`,
tak sa pop3 demon nespusti, na to som uz nervy nemal.

--
jozef  :-)