VIRTUSERTABLE

Daniel Melus dmelus na slovakradio.sk
Úterý Září 30 10:01:57 CEST 2003

Zdravim

Pouzivam RedHat a sendmail

Mam domenu domena.sk a pre nu prijimam maily tak, ze mam mail relay na
MX serveri a ten to posiela do vnutornej siete na server, kde je pop
pristup.
Problem spociva v tom, ze MX server prijme postu, chce ju odoslat na
vnutorny server, ten mu povie, ze takeho usera nepozna a MX server sa
snazi postu vratit odosielatelovi (spamer) ktory neexistuje a tym mi to
zavisne u mna na MX serveri.

Skusal som z vnutorneho servera vytvorit virtusertable so zaznammi
usery na domena.sk: usery na domena.sk
userx na domena.sk: userx na domena.sk
kde su vylistovani uzivatelia a aliasy.

Tu scpckom dostanem na MX server a na koniec pridat
@domena.sk: error:nouser "No such user here"

Ked som to spustil prestala mi chodit posta pre celu domenu. Podla
googla by to malo fungovat.

Chcem dosiahnut aby uz MX server neprijimal postu pre uzivatela alebo
alias, ktory neexistuje na vnutornom serveri. Ako na to pls.

Daniel Meluš
SlovakRadio network administrator
htp://www.slovakradio.sk