Sekajici se spamassassin

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pátek Duben 9 12:40:24 CEST 2004

Zdravim.

Mam problem se SpamAssassinem 2.6.3. Pouzivam bayes a autolearn a cas od
casu se stane, ze se bayes databaze zamkne (vznikne bayes.lock) a dost
dlouho se nic nedeje, coz znamena, ze se zacnou stosovat pozadavky v
procmailu (je tam zamek, ktery to omezuje na jeden spamc v jednom
okamziku). Nektera spojeni se pak dostanou do ruznych prapodivnych stavu,
kdy jenom visi a zrejme nic nedelaji. MTA je sendmail.

Prisahal bych, ze jsem o tom uz nejakou zminku nekde videl, ze je to ve
skutecnosti nejaky bug, ale nepodarilo se mi to najit :-(

S pozdravem,

Stepan Roh