Hledani s Veverkou !!!

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Středa Duben 21 12:22:02 CEST 2004

To se ale mylite pane kolego, nebo jsme se spatne pochopili :)
UW-imap klient je zakompilovan jako externi knihovna do PHP. Pokud se
nepletu je mozne zakompilovat do PHP jeste alternativne Cyrus knihovnu.
Takze UW se tyka podpory IMAP protokolu v PHP. No a pouzivam Courier imap
server. Takze veverka funguje jako WWW IMAP klient Courier IMAP serveru.
Technicky je to samozrejme v poradku, Veverka maily krasne cte vcetne
ruznych maildirovych subfoldru, pouziva LDAP adresar, ale stejne
vyhledava nejak spatne :) Me spis zajima, jetli hleda spatne obecne, nebo treba v
jine konfiguraci to nekomu funguje.

Honza