Hledani s Veverkou !!!

Martin Reiser martin.reiser.konf na centrum.cz
Středa Duben 21 20:55:56 CEST 2004

Muzete upresnit co to je "ale stejne vyhledava nejak spatne ".?

Mne nejake vyhledavani funguje, nikdy jsem to blize nezkoumal.

A beha mi to na SUSE 9(podpora SCSI u Mandrake do 9.x je slaba), protoze tam
jsou vsechny baliky, aniz bych musel neco dohravat mimo distribuci
Mam Courier - Imap (UW-Imap - fuj!!! proc RH ma jen ten nema alternativne
Courier nechapu) a nemuzu si stezovat.

JInak tou formulaci ohledne zakompilovaneho UW-Imap - to povazuji za
nepresne, protoze zakompilovane ma PHP podporu IMAP, kde jsou urcite
prikazy, no a jednotliva IMAPka se trochu lisi a squirrelmail to umi
rozlisit.

Martin Reiser