Omezeni velikosti odesilane posty individualne

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Srpen 2 11:36:09 CEST 2004

> Date: Mon, 2 Aug 2004 10:57:24 +0200
> From: mardon <mar.don na seznam.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Omezeni velikosti odesilane posty individualne
>
> pouzivam RH9 a sendmail.
> Na serveru mam nastaveno omezeni pro max. velikost mailu na 5MB.
> Lze v sendmailu nastavit tento limit individualne tzn. napr , aby pro
> adresu moje na adresa.cz byl limit  nastaven na 15 MB?

Takto by to asi neslo. Globalni limit (volba MaxMessageSize v sendmail.cf)
je neprekrocitelny. Pokud je treba pro nejake destinace omezit vice, lze
resit klonovanim prislusnych maileru, kde max. velikost udava v sendmail.cf
hodnota parametru M= v radku definujicim dany mailer (zacina M). Pokud by
jen pro nejakou adresu mel byt vetsi limit, musel by se vyber maileru
resit negativnim vymezenim. Toto vse je ve vztahu k cilove adrese. Jestli a
jak by sel vazat limit na adresu odesilatele, to nevim.
--
Lubos Kaspar