always_bbc na postfixu uklada mo schranky 2x

Středa Srpen 4 09:22:41 CEST 2004

On Tue, Aug 03, 2004 at 10:15:35PM +0200, Tomas MACOUREK wrote:
> Uff jsem natvrdlej, no jede tam amavis-new to bude ono, no jo ale jak to
> jednoduse obejit? Amavis vypnout nechci :(

127.0.0.1:10025 inet n  -       n       -       -       smtpd -o
content_filter= -o always_bcc=

Pripadne tam bude treba ine parametre. Tym zmenite defaultne nastavenie
pre druhu kopiu smtpd.

Pripadne opacne. Ze to v konfiguraku zrusite a tu nastavite, aby prisla
kopia len pre tie, ktore prejdu filtrom. Aspon myslim, ze by to tak malo
fungovat.