smtp auth

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Srpen 11 09:06:52 CEST 2004

On Thu, Jul 29, 2004 at 04:42:16PM +0200, 632E56 na atlas.cz wrote:
> Ahoj sendmail, je mozne u sendmail zavest smtp authentifikaci pro lidi
> ktere nemam v access.

saslauthd

Muzete autorizovat proti extra databazi uzivatelu/hesel nebo proti
systemovym uctum (shadow).

> Jde mi o toto firma vni vsichni lidi nepotrebuji authentifikaci
> protoze je mam napsane v acess ale pokud pojedu nekam mimo firmu tak
> potrebuji se smtp autorizovat protoze nemam v access zapsane veskere
> rozsahy volnych provideru a ani nechci protoze je to potencionalni
> dira pro spam.

Pozadujte autentizaci ode vsech (stejne jako nyni treba smtp.seznam.cz).

> Pokud je to mozne existuje nejaky nejjednodusi moznost jak to na
> sendmail rozbehat.

Zamyslete se nad vyzadovanim komunikace pres SSL, aby hesla nesla
odposlechnout (jak SMTP, tak POP3, resp. IMAP).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz